الأحد، 12 أبريل، 2015

اكتشافات


انا الايام دي بكشتف حاجات جديدة 
جديده عليه مش علي حد او هتكون جديدة على حد ولسه هيكتشفها 
بكتشف حاجات فيا وانا مش عارفها ومش عارفة اسيطر عليها 

اكتشفت مثلا ان اللى بيموت مش هيرجع تاني 
واكتشفت انك ممكن تعمل حاجة انت مش عايز تعملها 
واكتشفت اني مهمله فى حق نفسي 
واكتشفت اني لوحدي جداً 
واكتشفت اني فعلاً مبسوطة بحاجات مش موجودة 
واكتشفت اني بخاف من حاجات محدش لي دعوه بيها 
واكتشفت اني مش بحب حد يقولي متخافيش 
واكتشفت اني مش بحب اكون ضعيفة 
واكتشفت اني مش دايماً قوية زي ما انا عايزة 
واكتشفت اني قوية وعندي تحكم فى حياتي 
واكتشفت اني بحب ماما جداً 
واكتشفت اني مش عايزه اعيش لوحدي ابداً 
واكتشفت اني مش زي ما انا عايزه نفسي فى مواقف كتيرة 
واكتشفت اني ابعد واحده لاي حاجة قريبة 
واكتشفت اني عبيطه فى مواقف كتير 
واكتشفت اني بسكت كتير والمفروض اني اتكلم 
واكتشفت اني مستحيل اعيش زي ما اي حد عايزني اعيش 
واكتشفت اني بهرب بكل سهولة 
واكشفت اني رخمة جداً 
واكتشفت اني ممكن اسمع فريد الاطرش واتبسط 
واكتشفت اني مبسوطة اني بنت وان ده الاختيار الانسب ليا 
واكتشفت اني لما بكدب بتعب وبكتئب 
واكتشفت اني ممكن اكل سمك مع اني بحبهم وهما اصحابي فى الماضي والحاضر 
واكتشفت اني ممكن العب مع القطط عادي 
واكتشفت ان الكلاب كائن اعظم من الانسان 
واكتشفت الناس اللى بتربي العصافير ناس معندهاش دم 
واكتشفت اني ممكن ارقص واتمرجح واتبسط لوحدي 
واكتشفت اني مش لازم احب الناس اللى بحبهم على طول 
واكتشفت اني عمري ما كرهت حد غير الناس اللى بحبها 



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق